Vrijwillige ouderbijdrage, betaling voor jaarlijkse schoolreis en betaling kamp groep 8

Vrijwillige ouderbijdrage
Voor de extra activiteiten die door en voor de school worden georganiseerd wordt door de school een jaarlijkse vrijwillige ouderbijdrage gevraagd. Van deze bijdragen worden tal van activiteiten, zoals sinterklaas, Kerstmis, Pasen, sportdag, afscheid schoolverlaters gefinancierd. De school beheert in overleg met het team en de ouders van de MR – OR deze financiën. De vrijwillige ouderbijdrage is noodzakelijk om allerlei festiviteiten en uitstapjes te kunnen bekostigen. De gelden voor het kamp van groep 8 en de jaarslijkse schoolreis zijn niet inbegrepen in de vrijwillige ouderbijdrage. wanneer u graag wilt dat uw kind deelneemt aan deze activiteieten dient u deze apart te betalen. Vergoedingen/ tegemoetkoming in deze kosten zijn via stichting Kei te Rijswijk aan te vragen.

De hoogte van de vrijwillige ouderbijdrage voor het schooljaar 2021–2022 is vastgesteld op € 25,-. De oudergeleding van de MR heeft hier mee ingestemd.

Met de Ooievaarspas uit Den Haag kan een deel van het schoolgeld (maximaal 50,-) betaald worden. Hiervoor kunt u op dinsdag en vrijdag terecht bij Ellen Ruimschotel van de schooladministratie.
Heeft u een Rijswijkse Ooievaarspas? Neem dan contact op met KEI- Rijswijk. Waarschijnlijk kunt via KEI-Rijswijk een deel van het schoolgeld terug krijgen. Het inloopspreekuur van KEI Rijswijk is iedere dinsdag van 10.00 - 12.00 bij Bibliotheek aan de Vliet in Rijswijk.

Kunt u de kosten niet in één keer voldoen?
Neem dan gerust contact op voor het treffen van een betalingsregeling.

Betaling schoolreis

Elk jaar gaan we met alle groepen behalve de schoolverlaters op schoolreis.

De eigen bijdrage hiervoor bedraagt in 2021-2022, €20,00 en kunt u met het formulier op deze pagina via iDeal betalen.

Betaling schoolkamp

De schoolverlaters gaan aan het eind van het jaar drie dagen op schoolkamp.

De eigen bijdrage hiervoor bedraagt in 2021-2022 €120,- en kunt u met het formulier op deze pagina via iDeal betalen.

Vink aan wat je wilt betalen:*
Bijdrage per kindAantal kinderenTotaal
Ouderbijdrage 2019-2020€ 35,00
Schoolreisje€ 20,00