Bewegingsonderwijs

Op woensdag en vrijdag is er bewegingsonderwijs. De lessen worden verzicht door mevr. M. Klaver. Gymkleding is tijdens bewegingsonderwijs verplicht. U kunt dan denken aan schoenen met witte zolen, korte broek met shirt of gympak. De leerlingen (van de hogere groepen) mogen daarnaast een washand en handdoek mee nemen zodat ze zich na de gym kunnen opfrissen,

Op woensdag en vrijdagochtend starten de leerlingen uit Lepelaar niet op school maar in de gymzaal aan de P.C. Boutenslaan 2, 2283 GT Rijswijk (in basisschool de Piramide, tegenover de school).

De groep Pinguïn gymt op woensdag samen met lepelaar en start op woensdag dus ook in de gymzaal. Op vrijdag begint Pinguïn op school, zij hebben later die dag gymles..

Ouders van leerlingen uit de Lepelaar en Pinguin brengen hun kinderen om 8.30uur  in de gymzaal. Kinderen die om 8.20 op school zijn lopen met de leerkracht naar de gymzaal.