Medische zaken

Wanneer uw kind medicatie toegediend moet krijgen tijdens schooltijd, dan vult u hiervoor een speciaal formulier in.

Dit formulier is hieronder te downloaden, maar ook verkrijgbaar bij de leerkracht.

Voorbehouden handelingen worden niet uitgevoerd door het team van de Elsenburgschool. Als er voorbehouden handelingen uitgevoerd dienen te worden, dan moet u hiervoor zelf naar school komen of bijvoorbeeld een wijkverpleegkundige of PGB-er naar school laten komen. Natuurlijk zullen we in dergelijke omstandigheden samen met u naar oplossingen zoeken.

Paracetamol wordt niet vertrekt op school. Als uw kind zich niet lekker voelt/ ziek is dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld en vragen wij om uw kind op te halen.